donderdag 16 juni 2011

16 juni

Hoi hoi. Ik heb twee volle dagen achter de rug. Gisteren bezochten mijn studiegroep en ik een school om een onderzoekje te doen. We zijn daarna nog behoorlijk lang bezig geweest op school. Lisa en ik hadden ons Nederlands verslag ook afgemaakt en om half 6 waren we pas klaar. Daarna gingen we lekker eten, tv kijken en aan haar rommelpot knutselen. Vandaag moesten we ons verslag nog presenteren voor een ander tweetal uit de klas. In de les daarna ging het alarm in de school af. Er was kortsluiting ontstaan, dus belandden we in het bejaardenhuis vlakbij de school. Daar gingen we maar een potje kaartje, hehe. Het laatste uur hadden we handvaardigheid. Ik ben heel tevreden over hoe mijn rommelpot is geworden en hij heeft een plekje gekregen in de vitrine. Ik zal er nog een keer een foto van maken. Morgen de laatste lesdag en dan mag ik heerlijk vier dagen gaan leren..

Ps. Mijn broertje is geslaagd vandaag!

Twitpic

13 opmerkingen:

  1. Haha, leuke foto denise!Ben benieuwd naar je rommelpot !xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leeuke foto! Ben ook erg benieuwd naar de rommelpot. En gefeliciteerd dat je broertje is geslaagt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, leuke foto en ben errug benieuwd naar je rommelpot! Heb namelijk echt geen idee wat ik me ervan voor moet stellen, haha :) En gefeliciteerd met je broertje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, gezellig in het bejaardentehuis!;p ik ben ook erg benieuwd! gefeliciteerd met je broertje!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. thankss, en gefeliciteerd met je broertje.
    superleuke tumblr btw.
    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto! Ben erg benieuwd naar de rommelpot, want heb eerlijk gezegd niet echt een idee wat het is haha.

    Ohja, gefeliciteerd met je broertje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, you guys look great! Looks like lots of fun!!! Love your blog and now following! Maybe you'll have to visit my blog:)

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke foto haha, kaarten nog leuk zijn ook haha! ben ook erg benieuwd naar je rommelpot en ook ik kan me er niks bij voorstellen, hihi! gefeliciteerd met je broertje! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahaha leuke foto, en gefeliciteerd met je broertje !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief dat je het vraagt, maar, ik ben geslaaagd!!! Ben zo blij!

    Leuke foto! Leuke vervanging van school, kaarten in het bejaardentehuis haha. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke foto! veel succes met je examens! ik ben bijna klaar ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.