zaterdag 18 juni 2011

When I was a young girl

Het wordt vier daagjes leren voor mij. Woensdag en donderdag heb ik twee toetsen van Nederlands en kunst. Ik denk dat het wel goed gaat komen, want het is niet heel lastig. Vandaag hoefde ik gelukkig niet vroeg uit mijn bed om te werken, maar ik moet helaas wel drie avonden achter elkaar. Laatst haalde mijn moeder wat oude fotoalbums uit de kast. Ik vind het echt leuk om al die foto's terug te zien. Dit zijn er twee. Schattig hè?

Selena Gomez - Love you like a love song (luister)

29 opmerkingen:

  1. succes met je toetsen!
    de foto's zijn echt lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve foto's! En je haar zit echt geweldig leuk op de laatste, hihi. Trouwens, kan je nog meedoen met je winactie? Anders doe ik alsnog mee, hihi. Want ik lees er verder niks over namelijk, dus vandaar vroeg ik dat even.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahhh wat schattig! succes met je toetssen! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. AAAH, wat een schattig en leuke foto's.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, je bent echt niks verandert! Je was wel een schatje !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel succes met je toetsen! Haha wat ontzettend schattig die foto's!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaaaw, dat is echt super schattig!
    Je lijkt er ook nog echt heel erg op!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha ja vond deze naam wat meer bij me passen.
    Had eigenlijk wat anders in gedachten maar die was natuurlijk al bezet haha. x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig was je zeg! Je lijkt er nog wel erg op hoor haha. Ja, gezond eten is niet zo makkelijk, zeker niet met al die lekkere chips en chocola en snoep .. oooh lekker zeg haha.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jeugdfoto's terug kijken is zo leuk! succes met je toetsen nog xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel schattig. Ik vind het leuk dat je zo vaak een reactie bij me plaatst, omdat ik er niet zoveel krijg.. Heb je nog tips voor me? Liefs, Imke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vind ik ook altijd zo leuk om dan terug te zien hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel voor je reactie! Wat was je een schatje vroeger, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lief, dat is echt super leuk om te zien.
    En succes met je toetsen !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superlief! En je lijkt er nog steeds op haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. aaahw wat lief !
    en inderdaad, je lijkt er nog steeds op haha
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. haha leuk! je ziet echt goed dat jij dat bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. bedankt voor je lieve reactie, je hebt een heeele leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.