zondag 5 juni 2011

5 juni

Vandaag is echt een nutteloze dag. Ik heb een halve aflevering van gossip girl gekeken, tosti's gegeten, mijn kamer gestofzuigd, iets nieuws op mijn krijtdeur geschreven en een paar bladzijden gelezen uit een boek en getumblred (als dat een woord is). Van alles wat dus, maar niet echt nuttig. Op het stofzuigen na dan. Ik heb gewoon geen zin om iets aan school te doen! Who's with me? Anyway, ik heb nu sinds een tijdje tumblr. Make sure you follow me @ thecrowdgoeswild. Hebben jullie ook tumblr? Ik vind het leuk om ze te bekijken, dus je mag je link achterlaten. Straks gaan we barbecueën, gelukkig schijnt de zon weer. Kiss kiss.

LFMAO & Natalia Kills - Champagne showers (luister)

36 opmerkingen:

  1. ik heb vandaag ook niet echt veel uitgevoerd
    maar wel erg leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik, als eindexamenkandidate die wacht op de uitslag, kan me best voorstellen dat je geen zin hebt om iets aan school te doen! Geniet van de lekker bbq!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ik heb ook echt geen zin om iets te doen aan school. Leuke tumblr. :) Mijn tumblr is www.itmakeslifegreat.tumblr.com veel plezier met bbqen! xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je tumblr hebt!
    mijn tumblr is:
    http://fashionnxx.tumblr.com/

    XOXO♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi leuke foto's!
    ja dat ken ik geen zin in hw!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben je gaan volgen op tumblr, ik ben tostoptheworld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een luie dag mag af en toe ook eens!
    Ik heb ook tumblr, dus neem gerust eens een kijkje (ik zal jouwe dan ook eens bekijken wanneer ik meer tijd heb)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hihi nice pictures! leuk dat je tumblr hebt, ik heb ook tumblr:

    http://fashiongoeroe.tumblr.com/

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leeuke foto's!
    Veel plezier met bbq'en.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's! Heb vandaag ook niet echt veel uitgevoerd, maar daar is een zondag toch ook voor?

    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha, ik had ook geen zin om iets voor school te doen. dat moet nu toch maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super leuke fotos meid.
    je bent mooi!
    en je hebt super mooi haar!

    NEW OUTFIT POST
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha, ik had wel een zinvolle dag, mocht lekker werken, bah!
    leuke foto's!x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kan het me voorstellen dat je geen zin hebt om aan school te werken! Op het moment heb ik dit ook, maar ik moet nu wel als eindexamenkandidaat... Ik had trouwens wel een zinvolle dag. Ging namelijk naar Michael Jackson 'Man In The Mirror' musical (komt verslag over). :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik geeeef je groot gelijk! ik had precies hetzelfde gister en nu nog steeds. Ik heb gewoon geen puf om iets te doen! Ja leuk ik ga je followen op tumblr!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn tumblr is 1 grote blink spam pagina haha die wil je echt neit zien :P

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik volg je op tumblr ;)
    mijn tumblr is: http://dreamscometruex.tumblr.com/

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk dat je ook tumblr hebt!
    Ik volg je blog al een tijdje, en nu ga ik je ook op tumblr volgen:) Neenee, ik ben geen stalker xD

    Mijn tumblr: http://appelsab.tumblr.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha leuke foto's! Leuke blog heb je ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Soort van productieve dag? Haha (:

    BRUUN
    http://www.THEFIERCEBLOGGER.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hihi lekker toch zo een lui dagje!
    ja ik heb oook tumblr; http://sweet--wishes.tumblr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nog bedankt voor je reactie!
    Knap dat je het bij een halve aflevering houdt! Ik houd nu al de hele dag een marathon van mijn favoriete programma :p

    Loves,
    Rowan

    www.redreidinghood.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke foto's & dat liedje is super :D

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oh & mijn tumblr heeft net z'n eerstje verjaardag gehad haha.
    dit is 'm :
    http://myheartisaddicted.tumblr.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. leuke foto's, je staat er mooi op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Cute photos!

    xx

    http://www.trufflesnruffles.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je staat er leuk op Denise! Ach,zondagen zijn altijd nutteloos!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat is je Tumblrr?
    mine: iloveyouandyou.tumblr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dit is mijn tumblr: agirlwholovestodoodle.tumblr.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.