zaterdag 4 mei 2013

My room

In de vorige post zagen jullie wat van de nieuwe spulletjes die ik voor mijn kamer kocht. Hierdoor kwam ik op het idee om weer eens mijn hele kamer te laten zien. Dat is namelijk alweer een jaar geleden. En ik heb zo'n idee dat niks meer (op het meubilair na) hetzelfde staat/is. Ik vind het leuk om met mijn kamer bezig te zijn en soms dingen te veranderen. Ik ben ook bezig geweest met een nieuwe collage boven mijn bureau. Ik vind het heel leuk om naar te kijken. Ik kocht vandaag ook nog twee kleine kalanchoës erbij, ontdek ze maar ;). Ik ben blij met mijn kamer, omdat ie lekker groot is en ik heerlijk naar buiten kan kijken. De kleuren op de muren zijn mijn stijl niet meer, maar ik kan ermee leven. Wat vind jij van mijn kamer?


30 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk frisse kamer heb je! Lijkt me een heerlijk plekje om tijd door te brengen :) Ik hou vooral van de details zoals de plank met de starbucks beker, de mode foto's en collage, de plantjes, enz.♥ Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt echt een hele leuke, ruime kamer! :) Vooral je accessoires vind ik altijd erg leuk, net als de collages die je maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt echt een leuke kamer, met allemaal schatten die te ontdekken zijn hihi! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat heb je een grote kamer! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt echt een hele leuke kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah leuk! Veel details, veel inspiratie. Erg leuk - vooral de kleurtjes aan de muur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb jij een prachtige ruime kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Denise, echt super leuke fotos!
    Die roze D moet ik hebben ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kleuren!
    Volgens mij is je kamer aardig groot, leuk ingericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de decoraties in je kamer echt super leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kamer ziet er heerlijk groot uit! En wat fijn dat al je plankjes niet zo vol staan, in tegenstelling tot die van mij.. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kamer is zooo mooi en wat netjes! Bij mij ligt alles overhoop hehe :')

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kamer! En zo opgeruimd en lekker vrolijke kleurtjes!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt echt een prachtige kamer! Heel leuk ingericht :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kamer ziet er erg leuk uit, vooral alle details! Hij ziet er ook heel groot uit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat maak je toch mooie foto's altijd! Je kamer ziet er echt tof uit, vooral de details vind ik leuk, zoals die geurstokjes in die houten schaal en je plantjes. En wat een ruimte! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De kleuren van je kamer passen best wel goed bij je blog eigenlijk. Opvallend! En lekker vrolijk, dat zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind je kamer heel leuk! En inderdaad jammer van de kleuren van je muur. Waarom verf je ze niet? Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke en gezellige kamer heb je!

    Ik heb zelf sinds 2 jaar eindelijk witte muren en daar ben ik wel heel blij mee :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij hebt zo'n leuke kamer! Lekker ruim & licht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vind je een gele gezellige kamer hebben met leuke details! Heb hem in loop van de jaren beetje bij beetje zien veranderen (ken je al van imonline).

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt een heel erg leuke kamer! Ik vind vooral je kledingrek er mooi instaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw leuk en lekker groot!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuk ingericht! Echt schattig met het koffiemolentje enzo :)
    Liefs,
    Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuke kamer heb je! Lekker ruim en heel open ingericht!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Yes, ik was al zo benieuwd naar je kamer! Een gezellige kamer heb je én wat veel licht, dat lijkt me heerlijk om te hebben én ruim + voldoende loopruimte! Tof. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben jaloers op je kamer, hoor! Die kleurtjes van de muren zijn echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.