zaterdag 11 mei 2013

Outfit

Yihaaa. Op dit moment leven mijn broertje, zusje en ik alleen thuis. En ja, dat is echt voor het eerst. Mijn ouders zijn gisteren voor 5 dagen vertrokken naar Rome. Ik hoop dat ze een fijne tijd hebben. Gisteren kreeg ik ook eindelijk mijn bachelorthesis af. Een onderzoek waar ik maanden aan heb gewerkt. Ik wilde het laten inbinden bij de copyshop, maar die was dicht. Ik deed ook lekkere gezonde boodschappen. Leuk om nu zelf te bepalen wat we eten! Het is alleen jammer dat ik eigenlijk niet kan koken.. Maar vanavond komt een vriend van mij koken. We moeten alleen nog even bedenken wat. Verder moet ik vanmiddag nog even werken. Ik heb de afgelopen weken veel voor school gedaan en ga nu even van het weekend genieten. En daarna ga ik gewoon weer aan de bak.

Ook maar weer een outfitje vandaag. Het weer is niet zo vrolijk, maar mijn outfit lekker wel. Ik was net op tijd met foto's maken, want het is aan het regenen nu. Ik hoop dat iedereen een leuk weekend heeft. Liefs!

Blazer - New Yorker, top, ketting en schoenen - Primark, jeans en ringen - H&M, arm cuff - eBay, armbandjes - Italië en Kaatje

54 opmerkingen:

  1. Super mooie foto's ! En ik vind je topje heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfit! Leuk dat je ouders in Rome zijn! Daar wil ik ook heel graag naartoe :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat topje en die blazer zijn heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die blazer ziet er mooi uit! En je outfit is inderdaad lekker vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie outfit! Word er vrolijk van :) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt alles weer superleuk gecombineerd! Ik kijk er steeds weer van op hoe ontzettend leuk je je outfits altijd bij elkaar zoekt! Je sieraden matchen ook weer perfect! Ik vind je stijl zo ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooie foto's Denise! Ook een hele leuke outfit, mooie kleurtjes! :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is echt een super gave outfit!
    Mooie foto's ook!
    Ik vind je schoenen en het jasje echt super gaaf! :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het weer is niet om vrolijk van te worden, maar je outfit wel! Die top is echt super leuk! Fijne dagen en weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit! Mooie vrolijke kleurtjes.
    Haha grappig, ik ken je nog van imonline! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie outfit! Je maakt ook prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit! Vind je top echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke outfit!
    Ik vind je top heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk vrolijke outfit! Erg mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk om te zien zo'n vrolijke outfit op een regenachtige dag! Leuk gecombineerd ook. Die blazer en dat shirtje staan echt leuk samen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vooral dat topje vind ik erg tof :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie foto's! Leuke opmerking ook:"Het weer is niet zo vrolijk, maar mijn outfit lekker wel!" Haha! Mooie kleuren in je outfit, heerlijk!

    XX Red Sonja

    Winactie: Rosé sieraden setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke outfit, ik heb nu wel spijt dat ik die top niet heb gekocht toen ik bij de Primark was!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwie de blazer staat je ontzettend mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Spannend, voor de eerste keer alleen thuis, of niet? In ieder geval veel plezier! Wauw, je sieraden matchen perfect bij je kleding! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg leuke foto's! Ik vind je top en blazer echt heel erg leuk! ♥ Wat is het toch heerlijk groen op de achtergrond, zeg! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie outfit! Dat shirtje en die blazer zijn echt geweldig. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, dit is echt een hele leuke outfit!
    Leuke kleurtjes!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk dat jullie nu een paar daagjes alleen zijn, hopelijk heb je ouders het leuk in Rome (vast wel). Mooie outfit, ik vind je top en blazer heel schattig, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Erg mooie blazer! Je combineert het altijd zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Weer een prachtige outfit. Die kleuren staat je trouwens prachtig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke outfit! <3

    Heel veel plezier met je zusje alleen thuis! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, die kleuren staan je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele leuke outfit! Wat een prachtige blazer en mooie statement ketting!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke outfit! Waar heb je je bachelorthesis over geschreven? Ik kijk daar zo tegenop. Ik begin in januari met schrijven als alles goed gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Over hoe je een taalinstructie effectief kan maken. Ik snap dat je er tegenop ziet.. het is ook niet bepaald leuk. Vind ik dan.

      Verwijderen
  31. Love the outfit! Heerlijk he ff alleen thuis zijn. Mijn moeder was afgelopen week de hele week in Ibiza. Succes met al het koken haha! Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Geweldig leuke blazer, lekker zomers kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke outfit, lekker vrolijk met het regenachtige weer nu :-) Je jasje, ketting en armbanden zijn super ! Ik kan ook niet koken haha, vind het soms best jammer ! Misschien toch maar gewoon een keer wat proberen, met een kookboek bij de hand !

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw dit staat je echt superleuk! En wat een mooie foto's zeg!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Weer een leuke outfit Denise! :) Ik vind het ook moeilijk om te koken maar er zijn heel veel makkelijke recepten te vinden op internet. Komt vast goed :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke outfit, word vrolijk van die kleurtjes (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Weer zo'n lekker vrolijk, gekleurde outfit! Staat jou altijd zo goed die felle kleurtjes. Vind je blazer erg leuk en je armbandjes ook! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een toffe combi inderdaad! Leuke kleuren, echt lente-ish!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super leuke outfit, ik volg je nu op bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.