maandag 4 februari 2013

4 februari

Hoi. Wat doen jullie vandaag? Ik had vandaag weer zo'n vrije maandag waarop ik eigenlijk hard aan school moet werken. Helaas ging dat vandaag niet zoals gepland. Geen. Motivatie. Dus ik denk dat ik niet langer dan een uurtje bezig ben geweest. 's Middags moest ik naar het dorp om bij winkels te vragen of ik affiches op mocht hangen voor de reüni van de school waar ik mijn WPO doe. Ik ben gelijk ook even naar de bibliotheek geweest om wat boeken mee te nemen voor wanneer we op vakantie gaan. En ik had nog een boekenbon. Daar heb ik allemaal tijdschriften van gekocht. Eenmaal thuis ging ik in bed zitten met mijn laptop om Wie is de mol? terug te kijken. Ik vind Tania zo grappig. Maar ik denk ook dat ze de mol is. Niet dat ik goed ben in het voorspellen van de mol, het is me in al die jaren nooit gelukt. Maar goed, vanavond is het weer tijd om drie uur mijn best te doen in de sportschool. Go, go, go.


26 opmerkingen:

  1. Lekker zo´n maandagje, haha! Succes vanavond!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Ik had vandaag en sollicitatie. Morgen weet ik of ik aangenomen ben dus super spannend :). Verder ook niet veel gedaan, huisje opgeruimd, afwas gedaan, gtst terug gekeken. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha je hebt tenminste wel een zinvolle maandag! Ik zit heel de dag achter mijn laptop, omdat ik ziek ben. Ik zou eigenlijk naar stage moeten maarja..

    Leuke foto's ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! Veel succes vanavond, 3 uur is wel lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie oorbellen zeg!
    En succes vanavond! :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk deze maandagen! En dat zijn toch die oorbellen van ebay? heel mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuke juwelen!!

    **DOE MEE AAN MIJN GIVE-AWAY EN MAAK KANS OP 2 GEWELDIGE ARMBANDEN**

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tinia is voor mij ook mol-waardig! Succes vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow ga je drie uur lang sporten?! Dat is lang haha :) leuke foto's, ik heb vandaag geleerd voor mijn herkansingen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hmm ik ken dat, gebrek aan motivatie haha~! Leuke foto's weer;) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, die oorbellen op de laatste foto zijn mooi!! Zijn ze toevallig van de H&M of niet? En ik kijk ook Wie is de Mol, alleen denk ik dat Kees de mol is. ;) Ahh, het blijft zo'n leuk programma!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik herken het, geen motivatie. Succes bij de sportschool! XO
    The wine of fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 3 uur lang sporten?! jeetje bikkel! leueke foto's!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dagje, ik ben mijn dag begonnen met stage tot 4 en daarna door de wind naar huis en vanavond heerlijk een avondje op de bank want ik ben morgen vrij. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je oorbellen blijf ik mooi vinden! Mijn dag bestond uit stage lopen van 09:00 uur tot 17:30... lang, maar het is zo ontzettend gaaf bedrijf daar! :D Hihi, heb alweer zin in vandaag. Ja, Erica Mohn ken ik ook, maar ik dacht dat het haar zusje was haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ken dat soort dagen, dat je je voorneemt iets te gaan doen en dan de hele dag bezig bent met andere dingen.. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. your stunning! id love you to check out my blog if you get a chance :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie foto's! Je hebt een hele mooie header, wauw. Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heerlijk cosy maandag, moet kunnen!

    http://bagsandchocolate.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben ook helemaal verslaafd aan Wie is de mol? en dit keer weet ik het echt zeker: het is Zarayda. Net als alle vorige seizoenen trouwens en ik zat er altijd naast, haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.