zondag 10 februari 2013

Outfit

Hoi, ben ik weer. Ik had gewoon een paar dagen geen tijd om te iets te posten, sorry! Vandaag heb ik dat wel, ik houd van zondagen. Ik heb een leuk weekend. Vrijdagavond had ik gesport en daarna nog afgesproken met Lisa. Eventjes wat drinken en bijkletsen, want we zien elkaar minder, omdat we nauwelijks meer naar school hoeven. Gisteren werkte ik de hele dag. 's Avonds ging ik met een jongen naar de film Verliefd op Ibiza. Ik vond het wel een leuke film, het is wel precies wat je ervan verwacht ;). Daarna zijn we ook nog even uitgeweest in de Rede.

Morgen moet ik naar school en dáárna naar mijn WPO-school. Ik heb rapportgesprekken met ouders. En om eerlijk te zijn: ik vind het best spannend. Een beetje vertellen hoe een kind het doet op school. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan, maar gelukkig doe ik het gewoon samen met mijn duo-collega. Ik hoef maar een paar gesprekken te leiden. Wordt een lange dag morgen!

Trui, gouden ringen, schoenen - H&M Divided, top met studs - Primark, tregging - Orro, armbandjes - eBay, oorbellen - Six

Armin van Buuren & Fiora - Waiting for the night (luister)

51 opmerkingen:

  1. Leuke outfit, zeg! Je hoort trouwens veel mensen die Verliefd op Ibiza een slechte film vinden, jij bent één van de eersten die ik hoor zeggen dat hij wel leuk was.
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuke outfit! Succes met de gesprekken, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke outfit. Ik ga dinsdagavond naar de film Verliefd op Ibiza, ik ben benieuwd. Mooi dat jij 'm wel leuk vond! :) Succes met je rapportgesprekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke outfit denise!
    Succes met de gesprekjes op school.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij heb ik die trui ook, ik vind hem heel leuk! Leuke outfit en ik vond verliefd op ibiza ook heel leuk, lekker nederlands vermaak haha. Succes morgen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke gecombineerde outfit en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! Die vlecht in je haar is echt heel erg mooi, wou dat ik dat ook zelf kon..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leeuke sieraden! Dat armbandje met de skulls heb ik ook:) De film heb ik gisteravond ook gezien! Leuke jongen trouwens? (A) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit! De armbanden vind ik heel gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie trui! En die kraag erboven uit is echt gaaf:) En wat een toffe kleur nagellak heb je op! Welke is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie outfit! Je armbandje + oorbellen match vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kraagje zo leuk! :) En wat zit je haar mooi ingevlochten, ik wou dat ik dan kon!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige outfit! Heel leuk gecombineerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah mooie foto's weer en wat zit je haar gaaaf! Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar Verliefd op Ibiza, ik heb er al zoveel uiteenlopende meningen over gehoord. Fijn dat jij hem wel leuk vond. Heel veel succes met de rapportgesprekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt weer mooie foto's! Superleuke outfit! Veel succes met de rapportgesprekken!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's en erg leuke outfit weer! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke outfit!
    Succes met de gesprekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke outfit! Verliefd op Ibiza lijkt mij een hele leuke film! De foto's zijn heel mooi gelukt en wat zit je haar mooi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige outfit!
    Succes met de gesprekken morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie sfeer hebben de foto's, zo in de sneeuw! Je outfit is weer leuk. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooie foto's in de sneeuw! Ik ben heel benieuwd naar de film 'verliefd op Ibiza', ik denk dat ik er binnenkort nog wel naar toe ga. Succes met je ouder gesprekken. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke outfit! En veel succes met de rapportgesprekken, komt vast wel goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Erg leuke outfit en succes met die gesprekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw wauw wauw. Wat een prachtige foto's weer. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Succes morgen! Je outfits zijn steeds zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke outfit en mooie foto's. Succes met je gesprekken en fijn weekend! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie outfit! Jouw benen zijn zo eindeloos *jaloers* :D

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hele mooie outfit! Verliefd op Ibiza is zoo leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Weer mooi gecombineerd, veel succes met de gesprekken het gaat je vast wel lukken. Ik vind die dingen van je stage en school altijd interessant want dan weet ik een beetje wat mij te wachten staat. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen! Sowieso vind ik het leuk dat je altijd comments achterlaat!

      Verwijderen
  30. Oooh, wat een ontzettend gave collar! Staat echt leuk bij je gouden detail armbanden. Weer een ontzettend leuke outfit Denise! X

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je ring met het blauwe steentje vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke outfit! Succes met de rapportgesprekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Suer leuke outfit! Inderdaad spanned die ouder gesprekken. Succes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie outfit! Ik vind je haar zo ook erg leuk in een visgraatvlecht. Ik denk dat je je rapportgesprekken nu al hebt gehad, hopelijk ging het goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke outfit :) Dat blousje onder je trui is een goede combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ziet er echt weer supper mooi uit! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige outfit! Hopelijk zijn je gesprekken goed gegaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel gaaf is je outfit! De trui met name, en dan díé kleur broek eronder, ohla! Goed gecombineerd. Hopelijk zijn je gesprekken verder goed gegaan! :"D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.