zaterdag 2 februari 2013

Outfit

Heeeuj. Tijd voor een outfitpost. Stiekem zat ik vanochtend in mijn Deenkleding, omdat ik dacht dat ik om half tien moest beginnen. Ik belde voor de zekerheid en wat bleek? Ik hoef pas om 1 uur te werken. En aangezien het nu droog is en ik al drie weken geen outfitfoto's meer buitenshuis heb gemaakt, besloot ik maar wat fotootjes te schieten. Nog steeds koud, vandaar een lekkere warme trui. Deze trui is heerlijk, het liefst zou ik hem elke dag aandoen.

De voorstelling van Hans Liberg was trouwens supergoed. Mijn broer en ik zaten wel ver onder de gemiddelde leeftijdsgrens, maar ik heb genoten. Wat kan die man veel! Bovendien werd hij vergezeld door nog twee jongens, een op de drums en een met een bas. En er was een zogenaamde 'stagiair' die af en toe het podium opkwam: dansend, met een marionet, op een eenwieler, enz. Wat een talent!

En voor nu: enjoy your weekend!

Trui - New Yorker, jeans en nagellak - H&M, schoenen en gouden armbanden - Primark, oranje armband - Italië, ketting - Six

42 opmerkingen:

  1. oooh mooie outfit!
    ik hoop dat ik vanmiddag ook ein-de-lijk weer foto's kan maken!
    werkze vanmiddag!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die trui is echt ontzettend leuk! Hij lijkt me ontzettend fijn! Leuk dat je je nagels ook lakt in de kleur van je ketting! Superleuke outfit!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie outfit zeg! Leuk ook hoe je nagellak weer met je ketting matcht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit! & wat fijn dat je pas 1uur hoeft te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit vooral de trui en erg mooie foto's:D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke outfit! Ik vind die broek erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, mooie outfit! Mooie foto's ook en wat een leuk nagellak kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke outfit!
    Die trui is echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke trui! Hij lijkt me idd heerlijk warm:) Leuk ook in combinatie met je ketting! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke outfit! Ik vind dat je mooie ogen hebt! :) liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's! Ik vind het leuk om te zien dat je over het algemeen 'budget' kleding aan hebt, en toch zulke prachtige outfits samenstelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke outfit! En hé, je nagellak matcht weer eens met je ketting, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke outfit, die trui is echt mooi! Succes met werken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, mooie outfit! Succes met werken Denise! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke outfit! super dat je je nagels met je ketting hebt gematcht

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke ketting! Ook leuk dat je nagellak ermee matcht!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke outfit! Vooral die trui vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die trui is leuk zeg! Ik ben helemaal into de truien tegenwoordig, heb niks anders meer aan haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi dat het leuk was! Je ketting is heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je ziet er prachtig uit! Die close up van jou is heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke outfit! De details zijn vooral prachtig, vooral je armbandjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind dat jij de kleuren vaak prachtig kunt combineren, erg mooi dat oranje met blauw! Zelf zal ik er niet zo snel op komen, maar hoe jij dat elke keer weer flikt Denise, damn. +1

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke outfit! Erg leuk dat je nagels en ketting matchen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. alwéér zo´n leuke outfit! Staat je super. Mag ik vragen welke lens je gebruikt x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk weer een keer 'n outfitpost.
    Hele mooie trui en prachtig gecombineerd met die sieraden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Waaauw dit is echt een prachtige outfit! Zo mooi, die trui! Lovely :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, leuk outfitje. :) Je weet het altijd heel goed te combineren met sieraden.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke outfit! Die trui lijkt me heerlijk warm, en je ketting vind ik ook erg tof. En weer leuk in combinatie met je nagels, mooie kleur is het ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Erg leuke outfit! Je combineert de dingen altijd zo leuk, inclusief sieraden en nagellak

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je trui vind ik echt te gek! <3 en gelukkig was de voorstelling leuk. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw wat heb jij mooie foto's! Je moet vast blij zijn met de aantal hypes, likes en comments! Succes met je blog! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.