woensdag 6 februari 2013

Selfies

Vandaag is weer zo'n woensdag zoals die er eigenlijk elke week uitziet. Ik doe 's ochtends een paar uurtjes iets voor school. En meestal (als het lukt) skype ik met Daphne (ze zit nu weer in Australië). Rond half 1 ga ik naar mijn WPO-school om de lessen voor te bereiden die ik donderdag geef. Als ik weer thuis ben blog ik of kijk ik een aflevering van een serie en om vijf uur moet ik dan weer werken bij de Deen. Ik denk dat ik zometeen dus Pretty Little Liars ga kijken.

Gisteren heb ik nog met drie andere meiden een hiphopfilmpje opgenomen. Het was op het liedje Michael Jackson van Cash Cash. Onze danslerares had zelfs van die hoedjes gekocht, super leuk! Sh'bam was ook weer leuk. Omdat we maar met zijn drieën waren, skipten we de stomme dansjes en deden we dansjes van langer geleden. Het vaker naar de sportschool gaan, gaat me goed af. Juist omdat ik zoveel verschillende lessen doe, blijft het leuk :).


43 opmerkingen:

  1. Wauw, hele mooie foto's! Ben blij dat je het naar je zin hebt in de sportschool! Kan niet wachten tot ik binnenkort weer ga beginnen, want mis het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een beauty ben je toch! Echt prachtige foto's. En krijgen we je hiphopfilmpje ook nog te zien? Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's! Ik vind je haar echt zooo mooi, wauw. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! De kleur van je ogen is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's en leuk om te lezen. Wat vond je van de aflevering van PLL? :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond hem leuk! Ben wel benieuwd wat er nou achter Kaleb en die oom zit. En Spencer vind ik zielig :(.

      Verwijderen
  6. Je bent 'n knappe meid Denise! Erg leuk dat je zo actief bezig bent met sport. Ik wil het deze zomer weer oppakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, die eerste foto is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te horen dat de sportschool je goed bevalt! En wat zijn je foto's trouwens mooi, ah wauw. Die kleuren... pérfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat cool dat je hiphop danst, dat doe ik ook. :) Prachtige foto's zeg! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo'n knappe foto's!

    http://bagsandchocolate.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een mooie foto's! Vooral de laatste!
    Sh'bam lijkt mij echt leuk! Zou dat ook eens willen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's! De eerste vind ik echt heel mooi! Leuk dat je een hiphop-filmpje hebt opgenomen!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's, heb je die zelf gemaakt of heeft iemand anders dat gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze zelf gemaakt met een statief en afstandbediening ;)

      Verwijderen
  14. Goede keuze dus, om verschillende lessen te volgen op de sportschool :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat jullie een hiphopfilmpje hebben opgenomen! En wat een prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wauw, super mooie foto's Denise!
    Ik vind je eerste het mooist!


    xoxo
    MariekeMaria.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw denise wat een prachtige foto's<3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die laatste foto is echt perfect, ik ben benieuwd naar het filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. WOW wat een fantastische foto's! Echt een modelletje gewoon :)


    www.freshminhtea.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je staat er mooi op. :) Ik vind de onderste eigenlijk het mooist, maar vind het jammer dat precies je oog is afgesneden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat snap ik ja, vind ik ook wel jammer achteraf :P. Maar zo was de foto.

      Verwijderen
  21. Echt mooie foto's! ben trouwens erg benieuwd naar je hiphop filmpje! ;) X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw super mooie foto's, echt prachtig! Leuk dat jullie een filmpje hebben gemaakt, staan ze ook online of is het alleen voor jullie zelf?:) X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De kleur van jouw ogen is echt heel mooi, net als de foto's zelf. Komen je hiphop-moves ook online? Haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele gave foto de laatste ook heel gaaf dat die in zwart wit is! keep up the goodwork!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie foto's! waarop kijk jij pretty little liars? bij mij doet geen en filmpje het. Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. waaauw die eerste foto!
    Ik ben wel erg nieuwsgierig naar de hiphop moves! hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik zie je blog vandaag voor het eerst, en wat is hij leuk! De foto's zijn prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.