zondag 1 december 2013

# 003 - Instagram - week 48

Allereerst: sorry voor zo weinig posts deze week! Ik heb vijf dagen gewerkt en gisteren gewinkeld, dus ik had er gewoonweg niet zo veel tijd voor. Ik zal voor verbetering zorgen, beloofd!

Volg me op Instagram @denisekoopmans.


Ik ben toch zeker Sinterklaas niet! ✗ Op zondag aten we papa's zelfgemaakte tomatensoep met Italiaanse bollen en stokbrood. Echt heerlijk. ✗ Dit is een van mijn favoriete foto's van vorige winter.


En dit is mijn mooiste tekening! Ik geloof dat ik deze in het tweede jaar van de pabo heb getekend. ✗ Teriyaki! Lekker is dat. ✗ Op woensdagochtend mocht ik invallen in een groep 8. De tafels zijn allemaal hoog, zodat de leerkracht niet zo ver hoeft te bukken. Een erg fijn klaslokaal!


En op woensdagmiddag kon ik lekker thuis lunchen. ✗ En heel veel pepernoten eten (heus niet dat ene beetje op die foto) en Ruzzle spelen. ✗ Deze tekening kreeg ik van een meisje uit groep 6. Lief!


Throwback! Wat vind ik deze foto toch leuk. ✗ Deze foto van mij en Estelle maakten we in de herfstvakantie. ✗ Op zaterdagochtend was het weer tijd voor een lekker ontbijt! Ik maakte de havermout nóg lekkerder dan de week ervoor. Met havermout, halfvolle melk, een appel, rozijnen, appelstroop, kaneelsuiker en noten.

Ready for some shopping! Op zaterdag gingen mama, Estelle en ik winkelen in Zwolle. ✗ En bij de La Place waren we even neergeploft voor broodjes en koffie/chocolademelk. Lekker! ✗ Ik kocht alleen maar één rokje en een lippenstift. Maar heel erg is het niet, want in de kerstvakantie gaan we nog winkelen in Amsterdam en dan ga ik dan wel los.. haha!

34 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om die etenfoto's te zien, jij eet echt heel gezond he! En die tekening die je had gemaakt is echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer super leuke foto's Denise! Ik vond die tekening zo lief! Je nieuwe rokje heeft een toffe print! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie tekening zeg, je rokje vind ik erg gaaf! Ben benieuwd wat je in Amsterdam allemaal gaat shoppen :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat rokje ziet er erg leuk uit! Weer hele leuke foto`s meid!
    Lief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke foto's, leek me een fijne week!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige tekening :D Ook heel erg leuke foto's in jou diary!
    Liefs Gea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super om te zien, dat rokje ziet er leuk uit. Die tekening die je gemaakt is, is echt mooi. Heel handig dat ze die tafeltjes hoger maken, ik heb zoiets nog nooit gezien: slim!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi, hele leuke post!
    En wauw, wat kan je goed tekenen (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke foto's weer! Ik kan maar niet wennen aan een 'warm' ontbijt, of een ontbijt met yoghurt enzo. Ik moet echt iets te knagen hebben van een boterham of een cracker haha. Smaken verschillen! Het ziet er wel super lekker uit :) Ook de tomatensoep van je vader :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's! Die tekening is echt heel mooi, en je rokje is super leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuke foto's! Ik vind het altijd zo leuk om te zien! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om zo je week te zien! Pepernoten blijven gewoon zo lekker!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt hele leuke en mooie foto's zitten er tussen! Ik vind je account heel erg leuk, ik ga er voor de volgende maand iets over schrijven in mijn favoriete instagrammers artikel als je dat natuurlijk goed vind :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke foto's weer! Wat een mooie tekening is dat en ja.. pepernoten. Die zijn eigenlijk gewoon te lekker. Wat lief die tekening van dat meisje. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waauw, wat kan jij mooi tekenen! Leuke foto's! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke foto's! Die foto's van vroeger zijn zo schattig, die met je zusje is ook super leuk! En ik ben benieuwd naar je nieuwe rokje in een outfit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke instagram foto's!
    Die tekening is inderdaad erg mooi.

    nathaliexn.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi stofje van dat rokje! Ik ben benieuwd naar een outfit :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leeuke foto's! Hmm wat zijn je favoriete winkels in Zwolle? Ik ga er namelijk op kamers wonen straks ;) xxliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke week, en hmmm lekker havermout! Ik zit nu ook aan een bakje haha zo lekker als het koud is.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg leuke foto's! Wat lief, die tekening van dat kindje!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele leuke foto's! Vind het echt super dat je nu ook instagram hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke foto's! Die tekening is inderdaad super goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke foto's en leuke inspiratie voor eten haha! En ah ik dacht al toen op je instagram die foto met de pepernoten zette dat je zo weinig at haha, ik eet altijd ineens super veel, maar nu weet ik dus beter haha :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.