woensdag 4 december 2013

Kerst in je kamer! (2 DIYs)

Het is december en in december is het Kerst. En ook al duurt het nog wat weekjes, ik kon het niet laten om mijn kamer alvast in de kerstsfeer te brengen. Ik ben vrij vandaag, dus besloot ik wat leuke DIY's te doen. Ze zijn erg makkelijk, maar geven een leuk resultaat.

Onder mijn kerstboompje staan de figuren van de kerststal. Ik vind ze zo schattig! Ik ben behoorlijk wat uurtjes bezig geweest met het inkleuren ervan, maar het resultaat is leuk! Als je dit ook leuk vind om te doen, klik dan hier voor de link.

De tweede DIY is een slinger met het woord 'kerst'. Op dafont downloadde ik dit leuke lettertype. Ik printte ze op gekleurd papier, knipte ze uit en maakte er vlaggetjes van. Mijn kamer is kerstproof!

25 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Die kaarsjes geven echt veel sfeer <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah, wat leuk! Staat gezellig.

    Liefs, Elbrich
    xfashionmeep.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kaarsjes maken een sfeer al totaal anders. Leuk die kerstboom!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk ziet het er uit allemaal zeg!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke DIY. Ik maakte vroeger altijd zulke poppetjes en dan gingen we er een kerststalletje van maken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die figuurtjes uit het kerststalletje zijn leeeuk! Echt heel schattig. Je kamer ziet er heel sfeervol en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke DIY's en wat een schattig kerstboompje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super schattige poppetjes! Ik vind je dienblad met kaarsjes ook erg gezellig. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha wat grappig die poppetjes onder je kerstboom. Ik ben zelf ook druk met DIY's voor de kerst, maar dat duurt nog even voordat alles klaar is;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super schattige poppetjes voor onder het kerstboompje! Erg leuke DIY's Denise! :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aah die poppetjes zijn zo leuk haha! En wat een leuk idee met de slinger. Je kamer ziet er erg mooi uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er goed uit zo tekende ik vroeger en nu nog steeds .. de buitenlijnen donkerder
    en dan licht in tekenen.. ziet er heel sfeervol uit! geniet van je December maand!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooooh die poppetjes! Ziet er heel lief en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk die DIY. Mooie foto's weer! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, die poppetjes zijn zo cute (:
    Lijkt me echt leuk om te maken

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Creatief! Ik heb kerstlampjes opgehangen aan mijn 'toog', aan mijn bed 2 kerst sokken waar cadeaus in kunnen, en een kerst lamp op mijn bureau, ik heb best een grote kamer dus helaas zie je het niet heel goed, maar ik ben van plan mijn kamer sowieso nog helemaal te pimpen wanneer het allemaal is opgeruimd haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.