woensdag 11 december 2013

Around the house

En weer ben ik op woensdag vrij! Lekkerrr. Maandag werkte ik in een groep 7 en ik had echt een topdag. Jammer genoeg hoefde ik dinsdag niet meer te komen, omdat de stagiair alleen mocht lesgeven. Maar maandagmiddag werd ik gebeld of ik dinsdag, woensdag en donderdag in een groep 8 wilde staan in Lelystad. Ik was er gisteren en hoefde vandaag en morgen niet meer te komen, omdat de leerkracht weer beter was. Eerlijk gezegd vond ik dat niet erg, want ik moet nog steeds wennen aan de brutaliteit die kinderen in de bovenbouw kunnen hebben. Voor morgen en vrijdagochtend totaal wat anders: kleuters! In mijn derde jaar van de pabo had ik voor het laatst kleuters, dus ook dat is weer even nieuw. Maar ik heb er zin in!

Vanavond is ook de laatste training voor de Kerstloop. Afgelopen zondag was het weer tijd voor mijn sunday afternoon run, zoals Runkeeper het zo mooi weergeeft. Ik heb mezelf wéér verbeterd. Ik liep korter, maar wel sneller. 10,63 km in iets minder dan 57 minuten. Ik denk toch wel dat ik er nu klaar voor ben, haha!

29 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's! Lekker dat je vandaag vrij was, want het was echt perfect weer om te fotograferen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's weer, wauw! En wat goed van je sunday afternoon run, dat is echt vet snel. Succes met de training vanavond! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Je ren prestatie is ook geweldig. Veel plezier met de kleuters :)

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij maakt echt de mooiste foto's, ik blijf het zeggen. Wel lekker even een dagje vrij, ik had vandaag ook vrij van stage. Morgen weer een lange dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's en succes met de training vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs mooie foto's, vooral die tweede is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een kleuterklas lesgeven lijkt mij best wel leuk, succes :) En hele mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw, wat een prachtige foto's, echt heel mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwie, wat een prachtige foto's weer! Leuk om weer je afgelopen weekje te lezen :) Heel fijn dat je zo overal kunt invallen! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw mooie foto's! En wat knap van je ren prestaties. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's! En lekker bezig met hardlopen! Ik ben jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooie foto's! Veel plezier met de kleuters hihi ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooie foto's! Wauw. En het lijkt me inderdaad moeilijk om tegen die kinderen in te gaan, respect hoor! Veel succes bij de kleuters, dat is weer heel anders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie foto's! Vooral de tweede en derde! xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, mooie foto's! Vooral die eerste, echt mooie kleuren lijkt net alsof je hem hebt bewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw hele mooie foto's de kleur is ook echt heel gaaf
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat vervelend van de brutaliteit van de bovenbouw. Ik merkte het zelf ook al toen ik klassenfoto's moest maken op een basisschool. Maar jij staat er dan helemaal alleen voor, respect hoor! Alvast een fijn weekend Denise en mooie foto's. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie foto's! Vooral die laatste, die ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, die foto's zijn echt prachtig Denise! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie foto's, welke camera en lens gebruik je?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.