zondag 29 december 2013

# 007 - Instagram - week 52

Het is weer tijd om mijn Instagramfoto's van afgelopen week te laten zien. Afgelopen vrijdag kwam Michael hier en daarnet is hij weer weggegaan. Het was super gezellig! Op vrijdag deden we wat spelletjes, dronken we wat bij de Hema en keken we 's avonds de film Intouchables met mijn ouders. Zaterdagochtend nam ik 'm mee naar de sportschool, haha. 's Middags besloten we om even naar Zwolle te treinen. Ik kocht nog een armbandje bij de Six en een basic shirtje bij de H&M en bij de La Place namen we thee, een smoothie en een yummie appelbol. 's Avonds waren we van plan om naar Lekker Bezig 5 te gaan. Dat deden we, maar we vonden het niet leuk genoeg, dus nuttigden we maar een kapsalon. Daarna hebben we nog een horrorfilm gekeken bij Giedo. Ik kijk nooit horror, maar deze film was ook niet echt eng. In ieder geval was het een gezellige avond. En vandaag heb ik denk ik een rustige zondag!

Volg me @denisekoopmans.


Summer throwback 1. ✗ Heerlijke courgette-roomsoep van mama met broodjes. ✗ Op maandag gingen we shoppen in Amsterdam!


Het was er super sfeervol met alle lichtjes! ✗ Voor Kerst lakte ik mijn nagels rood met confettiglitters. ✗ En ik droeg mijn nieuwe jurkje!


Ik verwende mezelf met een speciaal kerstontbijt. ✗ Mijn zusje kocht hetzelfde jurkje voor Kerst, dus moesten we natuurlijk ook samen op de foto. Mijn opa grapte steeds dat ie ons bijna niet meer uit elkaar kon houden. ✗ Aan de taart en koffie!


Deze foto vind ik leuk :). ✗ Op 2e kerstdag ging ik eerst maar even sporten en verwende ik mezelf daarna met deze lunch: bosvruchtenyoghurt met muesli, cruesli, rozijnen en stoofpeertjes. ✗ 's Middags gingen we naar Pathé in Amersfoort. We gingen naar de film Captain Phillips. Het is echt een van de spannendste films die ik heb gezien!


Summer throwback 2. ✗ Lekker eten! ✗ Gekkies :).


Thee, een smoothie en appelbol bij La Place. ✗ Vis en eend.

21 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke foto's allemaal! Die foto's waarbij je je nieuwe jurkje aan hebt zijn zo leuk :D En vis en eend, hahaha! Daar moest ik zo hard om lachen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's denise! :) Intouchables is zo'n mooie film, Hmmm je speciale ontbijtjes zien er lekker uit. Jij en je zusje zijn samen leuk in dat rode jurkje ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die rode jurkjes staan jou en je zusje zo mooi! Leuke foto's om te zien weer, het klinkt alsof je weer een leuke week hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke foto's weer, en dat jurkje is echt mooi! :) Had hem zelf gepast, maar rood stond mij helaas niet zo top. Jou overigens wel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's! Die foto's met je zusje zijn echt leuk! Echt tof dat jullie hetzelfde jurkje hebben haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die rode jurkjes zijn zo leuk. Leuke foto's ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke foto's! Wat grappig dat jullie hetzelfde jurkje hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke foto's! Het jurkje staan jullie beiden prachtig! Ik heb je instagram account genoemd op mijn blog vandaag :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's! De jurkjes zijn echt gaaf en die foto van jou en je zusje is ontzettend mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's! Wat heb je prachtig haar! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Dat Essence glitterlakje heb ik ook en draag hem nu ook vaak met de feestdagen. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha leuke instagramdiary (: Zitten mooie foto's tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kende de meeste foto's natuurlijk al wel omdat ik je volg, maar toch altijd leuk om ze zo even terug te zien :) Jij en je zusje lijken inderdaad heel erg op elkaar met dezelfde jurkjes aan :)
    Liefs en fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke instagram foto's en je nagels zijn daar mooi!

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk foto overzichtje van de laatste week van 2013 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke foto's! Ik ga je nu volgen op Instagram. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.