zondag 22 december 2013

# 006 - Instagram - week 51

Allereerst wil ik even iets kwijt over gisteren. Gisteren was de KERSTLOOP! En het ging góéd! Ik durfde het niet te hopen, maar ik haalde een tijd onder de 50 minuten! 49:32 om precies te zijn! Hiermee werd ik 28e van de 299 vrouwen die de 10 kilometer deden. Ik was heel blij en trots, want ik heb er zo mijn best voor gedaan :). Een maand geleden liep ik pas voor het eerst 10 kilometer en daarna heb ik elke zondag nog getraind. Ik heb mezelf echt uitgedaagd en dat maakt me trots, want eerlijk gezegd wist ik niet dat ik dit in me had.

Volg me @denisekoopmans.


Parijs 2013, je t'aime! ✗ Afgelopen zondag oefende ik alvast de route van de Kerstloop. Ik liep toen 10,32 km in 52:38. ✗ Een kipfilettosti met curry, broodje jam en aardbei-mandarijnsmoothie.


Op maandag lakte ik m'n nagels met deze leatherlook nailpolish. ✗ Deze vind ik leuk! ✗ In de chillmodus met kamerjas aan en 'n kop thee :).


Mijn oude vertrouwde havermoutpap, maar nu met peer. Oh oh, wat is dat ook weer yummie. ✗ Dit blijft zo'n mooie foto! In januari 2010 mocht ik een leeuwtje vasthouden. Ik vergeet het nooit :)! ✗ Ik heb maar weer eens een boek van de bibliotheek geleend. In de vakantie kan ik daar wel de tijd voor nemen.


Deze paarse bloemen heten bouganville. Dit was in Sirmione. Sirmione is denk ik een van de mooiste plaatsen waar ik ooit ben geweest. ✗ Op vrijdag mocht ik lesgeven in een groep 6 in Almere Buiten. Wat een topdag had ik! Superleuke kinderen. En het leuke is: de week na de vakantie mag ik er nog 4 daagjes lesgeven. ✗ En om de vakantie alvast in te luiden, trakteerde ik mezelf op een oliebol.


Na de Kerstloop gingen mama, Estelle, Giedo en ik even wat lekkers drinken en eten in een cafeetje. Erg gezellig! ✗ En dit was vlak na de Kerstloop! Ik moest van mijn vader op de medaille bijten, haha!

25 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's! En wat gaaf dat je een leeuwtje mocht vasthouden! :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je beleeft, en knap van je dat je de kerstloop hebt gedaan. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg goede tijd heb je gelopen zeg! Mag je trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed gelopen, daar mag je trots op zijn! Gefeliciteerd. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh ik vind jou instagram zoo leuk! Super goed dat je de kerstloop als 28e heb gehaald! Mag je inderdaad trots op zijn, gefeliciteerd! De foto met het leeuwtje vind ik erg mooi! :) Nu heb ik ook zin in oliebollen haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Ik heb ook leather nagellak van de Primark, ben benieuwd of dat wat is!
    Liefs, Ypie

    www.oh-saycanyousee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergoed van je tijd! En wat leuk die tekeningen. Het lijk me zo leuk om les te geven! :) xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel goed dat je dat hebt gelopen, wauw! :) En leuke foto's natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke foto's Denise! Ik moet je blog echt wat beter volgen, mis zoveel leuke posts

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat goed zeg, dat lopen! En leuke foto's weer!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw wat je ontzettend bruin op die ene foto! en wat knap dat je zo kort over 10 km heb gelopen respect!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super cool dat je een leeuwtje hebt vastgehouden!!!! Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat knap dat je 28e bent geworden uit zoveel deelnemers! Terecht dat je trots bent op jezelf :). Leuke foto's weer! liefs, Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat knap dat je de 10 km hebt gelopen in die tijd!

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super goed ook van je loop! Mag je zeker trots op zijn :D

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Denise, wat ongelooflijk knap van de kerstloop! Ik doe het je niet na met mijn vreselijke conditie.. Ik ga veel te weinig sporten en als ik een keer op de loopband ga dan houd ik het maar een kwartiertje vol op 8,5 km per uur. Jij loopt gewoon 50 minuten lang met een snelheid van 12 km per uur haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk om je afgelopen week weer te zien! En wat knap van je dat je die 10 kilometer binnen zo'n prachtige tijd hebt gerend, daar mag je zeker trots op zijn! Ik denk dat ik als 299e zou zijn geëindigd, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super goed van je loop. Fijne dagen!<3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.