zondag 15 december 2013

# 005 - Instagram - week 50

En weer een weekje voorbij! Volg me @denisekoopmans.


Havermout! 't zelfde recept, maar dan met banaan. Maar met appel vind ik veel lekkerder. ✗ Ik lakte mijn nagels groen! Het is er best mooi opgebleven deze week. ✗ Deze mooie kerstschaal heeft mijn moeder gemaakt. Het staat zo sfeervol!


Een foto van afgelopen zomer. ✗ Dit noemen wij 'het frutje van Coby'. Het is een recept van de kraamverzorgster van mijn zusje (dus ga maar na hoe lang wij dit al eten..). Het is kip met een saus van Franse uiensoep/crème fraiche/slagroom en rijst en het is heerlijk! ✗ En weer was ik op woensdag vrij!


Dus dat betekent natuurlijk lekker lunchen. Ik maakte broodjes gezond met volkorenbrood, sla, farmer salade, jonge kaas en ei. ✗ Op donderdag en vrijdagochtend stond ik voor de kleuters! Hier keken ze Het Zandkasteel. ✗ Op vrijdag lunchte ik met tosti's met kaas en pesto en krentensneetjes.


Op vrijdag maakte ik ook wat zelfportretten. ✗ En op zaterdag, hoe kan het ook anders, outfitfoto's! ✗ Oeps, weer een foto van mijn lunch. Yum yum.



Hi! ✗ En dit is onze kerstboom! Ik vind de kleuren erg mooi en de rendieren eronder vind ik zo grappig.

22 opmerkingen:

  1. Oh wat een prachtige kerstboom! Ik ben btw dankzij jouw gezonde ontbijt- en lunchfoto's nu ook gezonder aan het eten haha! Tegenwoordig staat er ook havermout op het menu bij mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's weer! Vooral die een na laatste vind ik heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Vind je lakje echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent zo leuk om te volgen op Instagram, je maakt prachtige foto's! Ik vind mijn havermout inderdaad ook lekkerder met appel dan met banaan, dat smaakt net iets frisser vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's maak je :) dat eten ziet er echt heerlijk uit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Ik vind de food foto's trouwens juist leuk om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk overzichtje weer! Je foto van afgelopen zomer is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die kerst schaal vind ik heel leuk! Ook al je eten geniet ik altijd van :)

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie foto's weer! Wat een mooie en gezellige kerstboom.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk overzichtje weer Denise, ik vind het zo leuk om je te volgen op Instagram. Ik hou van eetfoto's en van een gezonde lifestyle dus dat maakt het ook lekker motiverend om jouw foto's voorbij te zien komen. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's en je bent echt een heel mooi meisje!
    Liefs, Ypie

    www.oh-saycanyousee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt echt talent wat betreft foto's maken. Maak je die foto's van jezelf ook alleen? Super mooie foto's meid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De meeste maak ik zelf inderdaad, met een afstandsbediening!

      Verwijderen
  13. Jouw lunchfoto's zien er altijd zo lekker uit! haha. Hele leuke week :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.