dinsdag 24 december 2013

Shoplog Amsterdam

Gisteren was het weer zover: ons jaarlijke shopdagje in Amsterdam. Ik weet niet hoeveel jaren wij dit al doen, maar elke Kerstvakantie houden we zo'n shopdag (en eetdag..). De sfeer was ook super! Vooral 's avonds was het prachtig met alle lichtjes. En de Kerstkraampjes waren erg sfeervol en leuk om te zien. Ik kocht een rood jurkje voor Kerst, waar ik erg blij mee ben! En mijn zusje kocht 'm ook. Verder was ik ook op zoek naar een nieuwe spijkerbroek. Het werd weer een super skinny super low jeans van de H&M, die ik altijd koop. Ook vond ik nog een oversized cardigan, een roze sporty truitje en een shirtje met print. Tussendoor hebben we enorm zitten eten. Een krentenbol met poedersuiker, een halve hamburger en een zak Vlaamse frieten speciaal. Ik heb ervan genoten, hehe. Het was een heel gezellige dag en ik kan niet wachten om mijn jurkje vanavond aan te trekken! Mijn nagels passen er goed bij: rood met een nieuwe glittertopcoat.

Iedereen alvast een superfijne Kerstavond toegewenst!

34 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je gekocht zeg!

    xo Liesbeth
    http://www.aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie aankopen, je jurkje is zo leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat jurkje is supermooi (:
    En die oversized cardigan lijkt me heerlijk!

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie items heb je gekocht, vooral dat jurkje ziet er erg mooi uit!
    Fijne Kerstdagen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super schattig jurkje en die nagellak is ook erg leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingen heb je gekocht! Dat jurkje staat je vast mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke dingen heb je gekocht, die jurk is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie aankoopjes. Dat vest lijkt me echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi jurkje!! En de nagellak is ook erg schattig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het eerste jurkje is echt superleuk! Zeker met die nagellak van de laatste foto erbij! In één keer klaar voor kerst! :)

    XX Sonja
    www.redsonjafashion.com
    P.S. Mijn kerstvideo staat nu online! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je nieuwe jurkje is mooi! Lekker, krentenbollen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super leuke jurkje, grappig ik heb precies die 2 nagellakjes voor me staan!

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een mooi jurkje. Erg leuke dingen heb je gekocht! Fijne kerst gewenst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke aankopen, vooral dat rode jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het jurkje is erg mooi, ben benieuwd naar outfit foto's xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het jurkje van de eerste foto echt prachtig :) Het vest trouwens ook. En wat zijn je nagels onwijs mooi gelakt!

    Ik wens je een fijne kerst toe,

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke aankopen! Ik ben vooral fan van je rode jurkje en het vest!
    Fijne kerst alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke aankoopjes, ik vind je rode jurkje heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben benieuwd hoe het je allemaal staat! Vooral je rode jurkje vind ik ontzettend leuk! Fijne kerst :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb ook nog met het jurkje in mijn hand gestaan, wat is ie mooi! Fijne kerst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele leuke aankopen! Mooi jurkje voor kerst :) Ook super leuk vest met dat printje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooooh leuke dingen! Dat jurkje is prachtig, ik ren zelf vrijdag gelijk naar de h&m (:

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.