vrijdag 13 december 2013

13 december

En toen was het weer weekend..! Vandaag was wel een week van uitersten, groep 7 en groep 8 en vandaag en gisteren kleuters. Wat was dat weer wennen, zeg. Ik was even vergeten hoe lang kleuters erover kunnen doen om op te ruimen, haha. Maar het was wel weer even leuk om te doen. Maar ik blijf erbij dat ik het liefst lesgeef in groep 3. En wat gaat de tijd eigenlijk bizar snel. Over één week is het alweer kerstvakantie! Ik heb al wel wat plannen in mijn hoofd en ik hoop erg dat die leuke dingen ook zullen gebeuren! Voor nu alvast een fijn weekend. Liefs!

Cris Cab - Liar liar

22 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's! Ja, ik ben echt blij dat het bijna vakantie is, ben er zo aan toe... Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's. Geniet lekker van je weekend :)

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Ik heb maatschappelijke stage gedaan op een basisschool, kleutertjes zijn zo schattig :D
    Oh en pssst: het is december! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zie je erg weer mooi uit! Het lijkt mij juist het leukst om bij de kleuters les te geven!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's en klinkt echt leuk! Groep drie lijkt me eigenlijk ook wel een van de leukste eigenlijk, fijn weekend! Geniet er van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Mooie foto's! Je bent echt heel erg knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's ! Fijn weekend ! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's. Ik loop nu stage bij een kleuter groep en ik snap wat je bedoelt dat ze lang over doen met opruimen bij mij stage klas is dat ook zo en soms word je er een beetje gek haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt onwijs mooie foto's. Vooral de laatste.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's :) En inderdaad dat is wel een week van uitersten. Een vriendin van mij doet nu de pabo en zij vind het echt vreselijk om bij de kleuters te staan. Groep 7/8 vind ze dan weer het leukst. Het is wel knap als je beide goed kan vind ik!
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto's! Je trui is heel leuk! Super dat je zoveel kan werken en een heerlijk vooruitzicht zo'n vakantie! Ik moet helaas tot februari wachten... ik kijk nu al uit naar de rustige straten zonder scholieren die over de brug moeten fietsen waar ik ook fiets, haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's! Ik vind het altijd leuk om te lezen hoe het gaat met les geven enzo. En inderdaad, wat gaat de tijd snel, 2013 is al bijna weer afgelopen... Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je in zoveel verschillende groepen les mag geven! Lijkt me wel lastig met omschakelen van 'niveau' zeg maar. Wel heel erg leuk dat je het zo naar je zin hebt! De tijd gaat inderdaad heel snel, kan niet wachten tot het 2014 is!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's en wat een zalige trui!
    Naomi, x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie trui! Wel erg leuk dat je zoveel variaties hebben in groepen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.