woensdag 25 december 2013

Outfit - Merry Christmas!

MERRY CHRISTMAS! Wat houd ik toch van Kerst :). Straks komen mijn opa en oma's en het is altijd zo knus en gezellig. 's Avonds gaan we gourmetten, vaste prik. Maar wat is er leuker dan gourmetten? Lekker champignons, uitjes, courgette en vlees bakken, veel te veel stokbroodjes met kruidenboter eten en pannenkoekjes maken. En laat ik de Vegtersrolletjes met slagroom niet vergeten en de stoofpeertjes die worden meegebracht. YUM! Vanochtend maakten Estelle en ik foto's van onze kerstoutfits. We hebben hetzelfde jurkje, zoals je kan zien. We vonden hem gewoon allebei leuk, haha! Iedereen heel fijne dagen gewenst, genieten tot het maximum!

Jurkje, gouden ketting, hakken - H&M / witte ketting - eBay / parelarmbandje - Primark / sleehakken - Bristol

Beyoncé - Drunk in love

28 opmerkingen:

  1. De jurkjes staan jullie goed! Merry christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, dat klinkt echt allemaal super gezellig! Helaas doen wij zelf niks met kerst. Maar jullie zien er wel echt super mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt heel leuk dat jullie voor hetzelfde jurkje hebben gekozen. De kleur staat jullie allebei super. Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het jurkje staat je echt superleuk.! fijne kerst xx liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die jurkjes zijn echt zoet! Fijne kerst jullie beiden :)

    Liefs, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat zien jullie er mooi uit! Fijne kerst!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij staat jullie beide erg mooi! (:
    Fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zien jullie er prachtig uit.

    Hele fijne feestdagen,
    Liefs, Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke jurkjes! Fijne dagen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk jurkje! Heel leuk dat jullie hetzelfde jurkje dragen, hij staat jullie goed :) Fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke jurkjes ! En een fijne kerst ! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuk jurkje hebben jullie aan! Staat jullie goed (:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat staat dat jurkje je leuk! Fijne kerst gewenst <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Staat jullie allebei heel goed! Fijne kerstdagen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De jurkjes staan jullie beiden super goed! Wat fijn dat jullie daar geen probleem van maken als je hetzelfde aan wilt hebben, haha! Hele fijne feestdagen X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke foto's! Dat gourmetten herken ik zo erg, veeel te veel stokbroodjes (daar zit ik dan al half vol van) soms leg ik ze op de plaat, ook lekker trouwens :) En dan die pannenkoekjes, nomnomnom. Geniet ervan! En fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke foto's ! Die jurkjes staan jullie heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wij gingen eerste kerstdag ook gourmetten bijna een traditie in onze familie. Hele mooie jurkjes. Jullie lijken erg op elkaar. Wij gaan vandaag speltpizza maken, jummie! Enjoy. X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, staan jullie allebei erg mooi! Zo lijken jullie net tweelingzusjes, haha. Superleuke outfits! Wij gaan vanavond heerlijk gourmetten. Nog een hele fijne tweede Kerstdag ♥
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi jurkje en mooie foto's! Fijne tweede kerstavond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie foto's! Wat een mooie jurkjes zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij staat jullie allebei geweldig! Ik hoop dat je een leuke kerst hebt gehad :)

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij staat jullie allebei heel erg mooi! Jullie zijn echt twee prachtige zusjes zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.