zaterdag 14 december 2013

Outfit

Vandaag een lekkere comfy outfit. Ik vind dit een heerlijke trui. Ik merk wel dat ik echt héél veel zin heb om te winkelen. Afgelopen woensdag was ik mijn kledingkast weer eens aan het opruimen. Ik kan moeilijk kleding wegdoen, maar het is me met sommige dingen toch gelukt. En nu wil ik er graag weer wat nieuwe dingen bij, haha. Nog iets langer dan een weekje wachten en dan is het tijd voor ons jaarlijkse shopdagje in Amsterdam, dus dat komt vast goed! Fijne zaterdag!

Trui, schoenen, rokje - H&M / oorbellen - eBay

28 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! Ik vind het ook altijd zo moeilijk om kleren weg te doen! De trui staat je heel mooi! :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige outfit alweer! Je trui is inderdaad heel leuk! Je hebt echt mooie slanken benen :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, hele mooie outfit. Ook mooie foto's, echt mooie belichting. Prachtig <3 Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit, je trui is heel mooi! Ik heb super veel 'oude' kleding in dozen in onze schuur staan. Ik wil ze verkopen, maar vind het aan de andere kant ook weer zonde..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's! Heerlijk zo'n trui voor in de koude tijden :) Ik moet ook weer noodig shoppen zeg haha. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's weer! Die trui lijkt me echt heerlijk, hij staat je ook heel goed :) en je schoenen blijven leuk! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat staat die trui je mooi! Ik heb hem ook, alleen staat hij bij mij een beetje tja.. gewoon niet haha. Ik heb een nogal lang bovenlijf en heb daarom een maat groter nodig dan ik eigenlijk nodig heb meestal waardoor de mouwen echt too big zijn.
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit, ziet er heerlijk comfy uit! (:
    Heb ook zo'n trui en ik leef er bijna in haha

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zie je er weer super leuk uit. Naar zo'n shopdagje kan ik ook altijd ontzettend uitkijken! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's. De trui is echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw jou benen, mooooi! Hele leuke outfit (:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke outfit, de foto's zijn weer super mooi! Ik kan niet wachten tot de kerstvakantie, dan ga ik ook een dagje naar Amsterdam! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke outfit, die schoenen zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke outfit, ik blijf die schoenen zo leuk vinden <3
    Liefs Gea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die trui ziet er ook heerlijk uit! Ik was vandeweek even in Amsterdam, er waren genoeg leuke dingen :)

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zie je er leuk uit! Ik heb gisteren even heel kort geshopt in Amsterdam :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke outfit en erg mooie foto's ook de belichting erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat zie je er geweldig uit zeg! Prachtige foto's! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die schoenen zijn nog steeds ge-wel-dig.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke foto's! Je outfit is ook echt leuk, die nagellak en oorbellen maken het helemaal af :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie oorbellen. Die trui lijkt me lekker warm. Staat je weer erg leuk meid!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi licht in je foto's! Ik vind je header ook erg tof (:

    Ik hoop dat je ook eens bij mij langskomt, liefs,

    Janna

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.