zondag 5 oktober 2014

# 043 - Instagram - week 40

Oh, wat gaat de tijd toch eigenlijk snel. Ik dacht dat het over twee weken herfstvakantie zou zijn, maar het is dus volgende week al! Het is alsof ik gisteren nog in Rome liep. Maar erg vind ik het niet, ik heb wel zin in een weekje uitslapen (althans, dat ga ik proberen) en niksen. Anyways, afgelopen week was een goede week! Op maandag kwamen er twee mensen in de klas om me te observeren en te beoordelen. De les ging erg goed en ik kreeg veel complimentjes. Dat voelde goed! Dinsdags begon niet heel goed. Toen ik wakker werd voelde het alsof het midden in de nacht was. Ik was echt gesloopt aan het eind van de dag en besloot het sporten maar een dag erna te doen. Ook op woensdag werd ik weer geobserveerd. Ik hoopte dat het net zo soepel zou gaan als op maandag en gelukkig lukte dat. Ik kreeg het mooiste compliment dat ik kon krijgen: dat de kinderen boffen met zo'n juf. Het geeft echt een boost en ook wel een trots gevoel! Ik miste op deze dag wel twéé keer een bus en een keer de trein. Ik besloot om nog even de winkels in te gaan. In de H&M paste ik een superleuke oranje trui en grijze sweater. Maar toen ik in de rij stond, besefte ik dat ik dan nóg een trein zou missen. Dus die leuke koopjes gingen niet door. Op zaterdag maakte ik twee keer foto's, namelijk outfitfoto's en nog wat herfstige foto's buiten. En ik ging naar de film The Equalizer met Huy in Almere. Persoonlijk vond ik het een erg sterke actiefilm. Er zat een goede opbouw in met steeds onverwachte wendingen. Aanrader! Zometeen gaan we met het gezin naar Wieringerwerf. We gaan met opa en oma brunchen bij Van der Valk. Leuk, want zoiets doen wij eigenlijk nooit. Nog een fijne dag!

Je kunt me volgen op @denisekoopmans.

Lunch na het sporten. ✗ selfie ✗ Papa maakte verse uiensoep. Echt heerlijk!


Herfst. ✗ De les ging goed! ✗ Florence, juli 2014.


Outfit van oktober 2010. ✗ Moe. Tijd voor m'n onesie. ✗ Ontbijt in de trein.


Weer een goede les gegeven. In mijn handen het boek dat ik heb uitgekozen voor de Kinderboekenweek. ✗ Allebei leuk! ✗ From where I stand.


'Mooie haarband, juf.' ✗ Oktober, 2013. ✗ Sister love.


Slaatje bla en frietjes on the side. ✗ Fijne zaterdag. ✗ OOTD.


- ✗ Buiten foto's maken!

Alesso & Tove Lo - Heroes (luister)

14 opmerkingen:

  1. Hmm, uiensoep: heerlijk! En inderdaad, leuk haarbandje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt zo'n leuke stijl! En die foto met je zus is echt heel erg leuk!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's! Heel mooi compliment dat je gekregen hebt over het juf zijn. Moet heel fijn om te horen zijn inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! :) Ik vind de OOTD met dat rokje trouwens echt ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die laatste foto met die spin is echt prachtig! Je hebt echt een goed oog voor fotografie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! :) Wij fijn dat je zulke mooie complimenten kreeg! Ik ben ook wel eens wezen brunchen bij Van der Vlak; erg leuk (en lekker). Heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's, vooral die laatste van het spinnenweb is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een complimenten kreeg je als juf! Super leuk :)
    & je foto's zijn weer prachtig, vooral die met de enge spin haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke foto's! Leuke week heb je gehad!
    Liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke foto's allemaal! Ik volg je nu op Insta!:-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.