dinsdag 21 oktober 2014

De Markthal

Zoals je misschien weet, was ik afgelopen zaterdag in Rotterdam. Michael, Tom en ik bezochten de nieuwe Markthal. Echt, wat een mooie, bijzondere plek is dat. Of anders gezegd: food heaven, hihi. Echt ik houuu van eten. Ik hou van mooi, lekker eten. Fotogeniek eten. En daar had je álles. Kleurige kruiden, mierzoete donuts in regenboogkleuren, een veganistisch tentje met groene hamburgers, mega grote puntzakken Bram Ladage-frieten (ik wérd me daar aangestaard..), chocolaatjes, prachtige broden, kazen en een stand met groenten die in de stad zelf zijn verbouwd. Echt zo leuk allemaal! Ik werd er heel erg vrolijk van. En het deed me ook terugdenken aan La Boqueria in Barcelona. Hoewel dit natuurlijk veel mooier was vormgegeven. Het was wel erg druk, maar als je erheen gaat moet je misschien een rustig tijdstip uitzoeken. Ik zou er absoluut nog wel eens naartoe willen! Wat vind jij van de foto's? Ben je er ook al geweest of ben je van plan er eens heen te gaan?

21 opmerkingen:

  1. Ohhh al dat eten <3 Ik wil hier heel graag een keer naartoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er echt zo lekker uit allemaal! Ik moet er ook nog eens een bezoekje aan brengen :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er echt te mooi (en lekker) uit! Laatst toen ik in rotterdam was wilde ik er ook heen alleen hij was om 9 uur 's ochtendsopen en de trein terug naar huis ging al om 12 over 9 dus helaas, ander keertje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hmm ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's! Met welke camera maak je die? En de Markthal ziet er super mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, het ziet er inderdaad echt heel gaaf uit zeg, en mooie foto's heb je gemaakt! Nu baal ik extra dat het nog dicht was toen ik er vorige week een keer 's ochtends langs ging...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nice photos:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/
    Giveaway on my blog-> http://ruhamania.blogspot.hu/2014/10/giveaway-echo-paul.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik krijg al trek als ik er naar kijk, wil héél raag een kijkje nemen hier! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, schitterende foto's heb je gemaakt!

    xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aah wauwie wat een mooie foto's heb je gemaakt! Ik wil hier ook graag nog een keer heen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous photos!!

    xx,
    www.leveretteiii.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben d'r nog nooit eerder geweest, het ziet er in elk geval heeeeeerlijk uit. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een mooie plek. Food heaven inderdaad haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's! Als ik weer eens in Rotterdam ben moet ik er echt eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.