donderdag 30 oktober 2014

Food, food, drinks and food

Ik bedacht me ineens dat ik nog een heleboel (ik wilde bijna helebool typen) foodfoto's heb van mijn vakantie in Toscane. Ik had deze nog niet met jullie gedeeld. Dus hoog tijd dat ik dat maar eens doe. Je ziet: pizza, koffie, ijs, gevolgd door: pizza, koffie, ijs. En als afwisseling wat fruit, snoepjes en nootjes. Vakantie in Italië is een aanslag op je calorie-inname, maar genieten is het wel. Ik zal er verder niets meer aan toevoegen. Kijk en probeer je te beheersen om niet de voorraadkast te plunderen, nadat deze foto's je onder ogen zijn gekomen. xx

10 opmerkingen:

  1. Wow, wat ziet dat er allemaal heerlijk uit! Nu wil ik ook naar Italië, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmm, heerlijk zeg! Deze zomer gaan we waarschijnlijk weer naar Italië, en daar heb ik nu al zin in!
    Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa, het Italiaanse ijs (en überhaupt al het eten daar) is zo perfect.. En ik ben ook echt een vreetzak dus Italië is mijn ideale bestemming haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg spontaan honger als ik dit zie!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeeerluk! Laat maar vaker dit soort foto's zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk he, foto's maken van eten op vakantie. Dat doe ik ook altijd met liefde. Ziet er allemaal perfect uit, vooral dat ijs! Gelukkig heb ik net gegeten, anders zou ik zo hongerig worden haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oehh die pizza... en die macarons, en dat ijs! Allemaal zooo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mmm, ik krijg direct zin in een heerlijke gelato <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.