woensdag 24 december 2014

Grote shoplog Amsterdam

Gisteren was het jaarlijkse dagje shoppen in Amsterdam met ons gezin. Dit doen we al heel wat jaren en het blijft leuk! Ik denk zelfs dat gisteren een van de leukste keren was. Het was niet koud en het was droog (de wind namen we dan maar voor lief). Verder kan ik van mezelf zeggen dat ik behoorlijk goed geslaagd ben! Ik heb kleren en accessoires gekocht bij Forever 21, River Island en H&M. Ik heb niet vaak dat alles wat ik pas in een keer leuk is, nu had ik dat wel. Mijn broertje slaagde ook goed voor nieuwe spijkerbroeken, truien en een leuke blouse. Mijn zusje heeft een prachtige jumpsuit gekocht voor kerst en nog wat andere dingen. Naast het winkelen hebben we ook heel gezellig in een café gezeten in Magna Plaza. Én we besloten om ook na het winkelen een keertje rustig te gaan zitten om te eten, in plaats van met een zak patat op je zere voeten te hupsen. Het was dus een topdag! En nu gauw mijn aankopen.











Forever 21: t-shirtje met pailetten, fluffy trui met print, ceriseroze top
H&M: basic blauw t-shirt, t-shirt met 'epic weekend', lichtroze fluffy trui, jeans, ketting
River Island: 3 Barry M nagellakjes, velvet haarstrik
Primark: slofjes

16 opmerkingen:

  1. Die laatste trui is echt prachtig! Wil ik wel een outfit van zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dingen heb je gekocht! Moet ook maar weer eens naar Amsterdam. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah wauwie die nagellakjes! En die witte trui, loooove it!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke aankoopjes! Het shirt met pailletten van de Forever21 vind ik erg leuk, net als de jeans van H&M!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke aankopen, vooral die top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie aankopen! Vind je jeans erg mooi en dat shirt met epic weekend is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke aankopen en wat zijn de foto's leuk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie aankopen! Die Barry M lakjes zijn echt heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig leuke aankopen allemaal! Ik heb zoveel zin om naar Amsterdam te gaan nu haha<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super items! Klinkt ook heel gezellig :) Wij gaan altijd in de zomer een dagje shoppen

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke aankopen en mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht! Die ketting vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind jouw shoplogs altijd zó leuk, je maakt er altijd zulke mooie foto's van. Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad en dat jullie allemaal zo goed geslaagd zijn. Vooral die witte trui vind ik er mooi uitzien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supertoffe items heb je gekocht! Ik vind het pailletten shirt echt heel erg mooi! Fijn om te lezen dat het zo'n leuke dag was en je had inderdaad geluk met het weer! Ik moet ook weer eens een keer naar Amsterdam maar dat mag ik over 2-3 maanden pas, yay!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.