vrijdag 19 december 2014

Happy holidays!

Heppie holliedees. Va-kan-tie! Heerlijk, twee hele weken vrij. Ik ga NIKS doen wat met werk te maken heeft, haha. Erg fijn! Als ik heel eerlijk ben is het niet zo dat ik echt enorm aan vakantie toe ben. Maar dat betekent niet dat ik er geen zin in heb, natuurlijk. Ik heb de week leuk afgesloten in de klas. Gisteren was er een kerstdiner met allemaal hapjes die de kinderen hadden meegenomen. Vandaag mochten de kinderen de klas schoonmaken, de kerstboom leeghalen en keken we Alvin en de Chipmunks. En aten we een overgebleven appeltaartje en zakjes popcorn. Niks leukers dan dat, toch? Het eerste half jaartje in mijn leuke klasje zit er alweer op! Ik ben er zo blij mee, dat ik de tijd wel stil zou willen zetten om nog een paar jaartjes met deze kinderen door te kunnen gaan, haha. Anyways, nu is het vakantie en daar ga ik van genieten. Morgen begin ik ermee. Ik ga voor het eerst naar een kerstmarkt! Samen met mijn zusje en Huy. Supertof!

10 opmerkingen:

  1. Veel plezier op de kerst markt :) Ik vind het altijd zo leuk om te lezen dat je zo veel met je zusje doet!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier op de kerstmarkt!
    Mooie foto's trouwens!
    Liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk bewerkt deze foto's! ♥ Geniet van je vakantie! X Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben benieuwd naar de foto's van de kerstmarkt haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke foto's! Geniet van je vakantie! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's! Fijne vakantie, geniet ervan :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha buiten het feit dat ik Alwin and the chipmunks haat klinkt het allemaal erg gezellig ^^ fijne vakantie! Lekker van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahh, kerstdiner! Was altijd zo leuk vroeger. Fijne vakantie, geniet ervan. (:

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.