donderdag 4 december 2014

Sinterklaas vieren met het team op school

Gezelligheid! Gisteren vierden we met het team op school Sinterklaas. We deden het welbekende dobbelspel, hoewel ik moet toegeven dat ik dit nog nooit eerder gespeeld had! Iedereen had voor 5 euro een leuk cadeautje gekocht én iets meegenomen uit huis waar diegene niets meer mee deed. Bovendien had iedereen ook lekkere hapjes meegenomen. Er was té veel, maar ik heb bijna alles geproefd: brownies, hartige hapjes, wraps met zalm, marsepeinballetjes, toastjes met krabsalade, stokbroodjes met kruidenboter en kip kerrie, chocoladetaart, rosbief-rolletjes, appelflapjes.. Allemaal lekker, natuurlijk. Ik vond het spel leuk om te doen. Sommigen hadden ineens drie cadeaus voor hun neus, maar konden dan zonder pardon inleveren wanneer er bijvoorbeeld een plek moest worden opgeschoven. Uiteindelijk heb ik zelf één cadeautje overgehouden. Maar natuurlijk draait het om de gezelligheid (oké.. en het eten dus). Hebben jullie ooit zo'n spel gespeeld?

14 opmerkingen:

  1. Oeeh gezellig zeg met al die kids zo! Sinterklaas is zo gezellig en het eten blijft natuurlijk heerlijk! Yumm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit. Heerlijk eten ook:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig! Leuk dat jullie dit samen deden :) Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit deden wij wel eens op dansen, verder eigenlijk nooit! Aangezien wij eigenlijk alleen aan kerst doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Zo gezellig, en heerlijk al dat eten! Morgen vier ik ook Sinterklaas op school, en met de familie pakjesavond. Daar kan ik nog steeds zo blij van worden, hihi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk allemaal :) Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's weer! Ziet er gezellig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lekker eten zeg! Ik heb nog nooit zo iets gedaan. Thuis vieren we nooit sinterklaas maar altijd uitgebreid kerst :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er gezellig uit zeg! Leuke foto's ook!

    Liefs,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er erg gezellig uit! Ik ga het vanavond vieren, heb er erg veel zin in! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hmmm..die hapjes zien er lekker uit! Leuke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat jullie het ook met het team deden! Heel leuk (: Bij ons kwam Sinterklaas langs (groep 3/4), het was zeer geslaagd! De kinderen waren heel enthousiast en we deden nog een leuk spelletje met opdrachten.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.