maandag 22 december 2014

Kerstmarkt Essen

Zoals je weet waren Estelle, Huy en ik afgelopen zaterdag naar de kerstmarkt in Essen. Ik heb er eigenlijk al over verteld! We hebben lekker rondgestruind langs de kraampjes en aten Bratwurst, maar we zijn ook in de grootste Primark van Europa geweest. Natuurlijk heb ik geprobeerd om veel foto's te maken en die deel ik nu met jullie! Estelle en Huy hebben ook veel gevlogd, gewoon voor de lol. Ik heb daar een soort collage van gemaakt en die zie je onderaan. Liefs!

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's! Essen is een erg leuke stad :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke foto's weer! En naar die Primark wil ik zoo graag nog een keertje heen, 6 etages hallo hallo?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh wat ziet dat er leuk uit! Echt heel tof, zo'n lichtjesboom haha. En die Primark.. wow!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leukleuk! Een Primark met 6 etages.. Say what?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een leuke foto's! <3 Die kerstballen en de sfeer is zo leuk ! Leuk dat Huy en Estelle hebben gevlogd, die collage ziet er lachen uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat ziet het er daar mooi uit!
    Ik wil ook nog steeds graag naar de Primark in Essen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhw wat een leuke foto's! Ik kom zo helemaal in de kerstsfeer, vooral door die leuke kerstballen overal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's! Ik ben dit jaar helemaal niet naar een kerstmarkt geweest, helaas:(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie layout heb je!

    miene-style.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.