zaterdag 6 december 2014

Outfit

Hi! Hoe is 't met jullie? Met mij prima, in ieder geval. Gisteren had ik een heel gezellige dag. Sinterklaas kwam aan op school en er waren me daar een stel pieten bij.. ongelooflijk. De kinderen mochten optreden voor Sinterklaas en daarna mocht je de dag verder invullen in de klas. Bij mij werkten ze in een Sinterklaasboekje en mochten ze gezelschapsspelletjes spelen. En natuurlijk kwam Sinterklaas in de klas om over de kinderen te vertellen en cadeaus te geven. Vandaag moet ik zelf heel hard aan de slag om mijn surprise te maken. Vanavond komen Giedo, Huy en Daphne bij mij. Giedo gaat koken en daarna is het tijd voor surprises en cadeaus. Gezelligheid! De outfit die ik vandaag draag bestaat uit een van mijn favoriete jeans en een glittertrui die ik al heel wat jaartjes heb. Maar ik vind hem nog steeds leuk! En met een blouse eronder is het net wat warmer. Een fijne dag allemaal. Als je gisteren pakjesavond hebt gevierd, hoop ik dat je een leuke avond had! En voor degenen die het misschien vanavond vieren: ook veel plezier natuurlijk. Liefs.








Trui, schoenen, oorbellen - H&M / jeans - Primark / blouse - Vero Moda

O'G3NE - Change will come (luister)

11 opmerkingen:

  1. Je bent echt heel mooi! <3
    www.liefslaaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wát een toffe outfit :D ik vind de trui zo leuk in combinatie met de blouse.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw die trui is mooi zeg! Prachtige foto's ook<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een figuur om een moord voor te plegen, wauw! You`re pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk gecombineerd! Mooie foto's ook! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende oorbellen! En hele mooie outfit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke outfit, ik ben echt verliefd op je trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie outfit! Ik heb die jeans ook en ik vind hem ook erg fijn. Hij staat jou alleen wel beter dan mij haha, vind ik :) Heel veel plezier vanavond Denise.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoop dat je een leuke avond hebt gehad! Deze outfit staat je heel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie outfit, je foto's zijn zoals altijd heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.